20 sierpnia 2013

Zjadacz kilometrów

Zjadacz kilometrów - tak postanowiłem nazwać swój nowy rower. Już od dłuższego czasu przymierzałem się do zmiany roweru. Dotychczasową szosówkę Olsh OH_001 miało by zastąpić coś bardziej uniwersalnego, coś na czym będę mógł bez problemu przejechać wiele kilometrów, będę mógł założyć sakwy i pojechać na wycieczkę rowerową. Jeszcze dwa lata temu jeździłem w Maratonach Szosowych ale z powodu niekorzystnych zmian w regulaminie zrezygnowałem z tego. Aczkolwiek jeśli nastąpią jakieś pozytywne zmiany (możliwość korzystania z lemondki) to z chęcią bym tam jeszcze wystartował.
Aczkolwiek zawsze mi się marzył BBTour, a dodatkowo aktualnie teraz na dniach trwa Maraton Rowerowy Dookoła Polski.

Widelec

Pierwszy zakup już nastąpił: widelec stalowy z piwotami, otwory na hamulce tarczowe i otwory pod bagażnik lowrider.




Powyższe zdjęcia pochodzą z aukcji allegro użytkownika centy55.
Reszta elementów zostanie opisana/wypisana na odpowiedniej stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz