30 sierpnia 2013

Satori Heads Up4 - przedłużka rury sterowej


Do roweru Flite zakupiłem amortyzator Reba SL Rock Shox już z uciętą maksymalnie rurą sterową. Do codziennej jazdy mi to nie przeszkadzało a na zawodach i w terenie jak znalazł. Jednak ostatnio pojechałem na kilkunastodniowa wycieczkę rowerem i już po kilku dniach zacząłem odczuwać mrowienie w dłoniach.
Nie pomogło trzymanie dłoni na rogach, wyłożenie rogów gąbkami.  Z dnia na dzień było gorzej. Po powrocie i odstawieniu roweru na kilka dni mrowienie znikło.
W końcu zdecydowałem się aby podnieść kierownicę za pomocą przedłużki rury sterowej Satori Heads Up4. Mogłem jeszcze kupić mostek z większym kątem lub regulowany ale ten ostatni jest ciężki do dostania, chociaż za bardzo nie szukałem.

Na razie na rowerze jeździ się dobrze, na pewno trochę inaczej. Trochę więcej świata teraz  widać. No i rower niestety nie prezentuje się zbyt okazale.
Niestety pancerze miałem/mam przycięte na wymiar i trochę kolidują z nowym poziomem kierownicy. Wiąże się to z wymianą pancerzy i linek aczkolwiek nie przeszkadza to zbytnio w jeździe. Próbowałem tą przedłużkę wstawić na próbę do szosówki ale tam pancerze/linki są jeszcze krótsze i nie udało mi się to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz