27 sierpnia 2017

Specialized Comp MTB

Stare buty Shimano SH-M160 pomimo dobrego stanu wymagały zmiany, ponieważ:
  • są wąskie
  • mają w podeszwie wgłębienie pod blok, w które wpada stopa*
  • chyba nie były dostatecznie twarde
Wszystkie powyższe punkty przyczyniały się do dyskomfortu bólowego podczas jazdy. Nie jestem pewien co do ostatniego punktu ale to się okaże już niedługo.
W końcu zdecydowałem się na nowe buty. Wstępnie chciałem kupić rozmiar 44 ponieważ M160 mam 43 a turystyczne MT34 mam rozmiar 44. Jednak już w trakcie przymierzania okazało się że np. Scott czy też Specialized robi domyślnie szersze buty. Dlatego ostatecznie kupiłem rozmiar 43. A do tego nie ma żadnego wgłębienia pod blok, jak to jest w butach Shimano.



Na razie nie ma co pisać bo jeszcze ich nie używałem. Na razie bieganie zajmuje mi cały czas.

Już na wstępie w butach są lekko wyprofilowane wkładki. Do tego w sklepie się dowiedziałem o możliwości ustawieniu pozycji kolarza i skorygowania niedoskonałości ciała za pomocą wkładek i klinów. Przez co może będzie można wyeliminować np. bóle kolan. To jednak może dopiero w drugiej połowie września.

*) Wgłębienie w bucie zalałem klejem silikonowym. Wcześniej wypełniałem Poxiliną ale ta z czasem pękała. Silikon jest w zupełności wystarczający. Jednak później nie można już przesuwać bloku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz